30 November - paket #2

Efter drygt en månad så fick jag mitt andra beställning från Yves Rocher idag. Fick till och med ringa och påminna de förra veckan om att jag inte hade fått det än, så de skickade iväg det. Bättre sent är aldrig. Dock så blev jag ju inte så nöjd med min beställning. Bara med de som jag själv hade valt, men man får ju kryssa i för gratis saker också som man får med på köpet, plus ett hemligt paket. Jag hade inte ens kryssat i att få gratis gosedjurs älg och den fula fleece tröjan som var gratis, men de skickade med de ändå (?) Och det hemliga paketet då. Två pennor, haha! Men pennor behövs väl alltid ändå, men hade förväntat mig något bättre i alla fall nu. Eller, de kanske tyckte att de skulle vara snälla och skickade med lite "fina" gratis prylar som ursäkt för sen beställning?

Okej, nu ska jag inte klaga så mycket, men kan inte låta bli att vara en gnutta besviken. Men detta kom:


Utjämnande serum foundation.


Peeling med aprikoskärnor och fuktighetsmask med druva


Body lotion och läppbalsam


Mysiga ljuslyktor. Vet inte var jag ska ställa de riktigt, har ljuslyktor överallt nästan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0