Dagens shoppingtur

Haft ett helt fantastisk rolig dag med finaste Sanna på stan idag. Shoppat, lunchat god sallad på Unico, shoppat ännu mer för att sedan avrunda med en fika på Coffeehouse By George. Blev total förälskad i en kappa! Måste ha! Fantastiskt vacker och har letat efter en sån. Får se om jag köper den eller inte, men begäret är stort.

För min del blev det inte så mycket shoppat idag då tiden gick alldeles för fort, som alltid. Men det blev i alla fall ett par nya svarta byxor, en kofta, en stickad tröja och en skjorta.





Kommentarer
Postat av: Danni

Råkade komma in på din blogg och blev förvånad och glad över att du fortfarande bloggar, slutade läsa den för längesen när jag trodde du slutat blogga, kul! du har ju till och med kvar min blogglänk, haha! =D

2011-10-02 @ 03:25:11
URL: http://dannilicious.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack igen för en underbart najs dag! Skulle va kul att ha en sån shoppingdag igen snart. Eller ja, det blir det ju typ. För snart är det december! Bara två månader kvar nu ju, helt sjukt vad tiden går. Längtar som attan tills nästa gång vi träffas! :D

2011-10-03 @ 14:44:47
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0