Helt mörbultad

Så är det när man håller på med kampsport. I torsdags slogs jag med en kille som var ett huvud högre och det var inte lätt att träffa huvudet så jag fick sikta in mig på sparkar och slag mot magen och sidan. Men han däremot tog inte så mycket hänsyn till att det var träning och inte en allvarlig match så han tog i lite för hårt. Fick ett slag i ögat och igår och idag så gör det ont, som om en liten sten ligger under ögat och skaver. Samma sak på min ena sidan på revbenen, hans sparkar var inte att leka med. Jaja, det går över. På't igen på måndag!

Muntan gick ju i alla fall bra igår. Kanske lite för bra. Jag som satt drygt sex timmar och pluggade igenom allting i kursen och så varar muntan i 13 minuter!? Tre frågor på samma område. Ja, det var det ju värt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kan inte vara lätt att slåss mot en som är längre.. Får man sparka och slå mot huvudet? Kan ju vara farligt!! :O hihi Kram på dig!

2010-04-25 @ 01:26:24
URL: http://icaibloggen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Va rädd om dig! Härligt att muntan gick så bra :) kram!

2010-04-28 @ 12:14:32
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0