Klubbmatchen

Klubbmatchen blev bra, men jag var lite nervös och vet att jag kunde ha gjort den lite bättre , men nästa gång så! Man glömde verkligen bort tid och rum, folk omkring, tekniker och taktiker som man satt och tänkte ut innan. Man gick på adrenalinet till slut och de två minutrarna gånger tre ronderna kändes som tjugo sekunder var. Det var ett tufft motstånd och jag som suger på klinchen uttnyttjades totalt i det, haha! Aja, mer träning på det blir det också.

Så jädrans lack på att min hals blivit lite rosslig, blir depp av att inte träna. Men imorgon så ska jag bege mig till gymmet igen.

Haha, ja jag bjuder väl på att man ser lite små fånig ut men det får jag väl ta och slipa på också.







Kommentarer
Postat av: Danni

va coolt! men ni ser nästan lika ut så man ser inte vem som e du =D

2010-04-21 @ 11:41:17
Postat av: Catrins Garderobstankar

Oj vad modig du är. Hur kändes det första gången i ringen med motstånd? Jag blir nervös av bara tanken..

2010-04-22 @ 22:17:59
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0