På lördag händer det

Min första klubbmatch! Tagga, tagga, tagga! Men det ska bli riktigt ordentligt roligt, så nu ska självförtroendet på topp igen. Förra veckan var jag lite smått depp och allt ville inte gå som jag ville det. Det gjorde det ju inte bättre heller att det var depp väder. Men efter helgen så har jag kommit tillbaka till ett starkt jag igen. Solen skiner så ny energi har man fått i sig. Det går bra på träningen men är lite mörbultad i kroppen efter tre intensiva timmar i lördags på träningen och två timmar igår. Idag är det bara på de två timmarna igen! Men vi har jävligt roligt och ju bättre det går desto mer höjs mitt självförtroende och styrka.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt härligt! Stort lycka till på matchen älskling :)

2010-04-13 @ 13:59:17
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Det kommer nog gå bra. Skaförsöka komma och kolla, Mammsigummsi vill också komma in och kolla!

2010-04-15 @ 15:06:15
URL: http://rispaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0