Tisdag, 10 augusti - 2010

Igår var en regnig dag men en otroligt bra dag. Träffade finaste Sanna på stan och vi lunchade, fikade och shoppade litegrann, men mest fönstershopping blev det. Dröjde oss kvar ett bra tag på akademibokhandeln för att det var så svårt att välja en almanacka. Vi vill nämligen ha den perfekta och jag hittade min perfekta som jag nästan hela tiden vill skriva i men jag som inte har så mycket inplanerat i min vardag kan inte skriva många rader i den. Även ett litet, billigt Depend nagellack fick slinka ned i väskan också, alltid bra att ha och de gör sig bra i samlingen och på hyllan.

Fanns så himla mycket saker, okej, mest smink och hårvårdsprodukter men även skor som man vill ha men som man får slå bort sina egna händer ifrån för att man verkligen inte har råd att lägga ut pengar på det.

Men snart måste jag lägga ut pengar på en nödvändig sak - nämligen puder, för mitt är strax slut.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, "fick slinka ner i väskan" lät som du snattade den xD hahahahahaha!

2010-08-19 @ 22:10:59
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0