23 December

Fattar knappt att det är julafton imorgon. December månad har gått rysligt fort och snart är den över. Ganska skönt att börja ett nytt år. Blir en väldigt lugn jul och nyår för mig, kan vara skönt ibland också.

Igår hade jag lite ärenden inne i stan och sedan mötte jag upp Sanna och gick runt och shoppade. Eller, hon shoppade loss, inte jag. Jävlar vad kallt det var också! Tror fan min hjärna förfrös för fattade verkligen inte ett dugg, blev virrig, kunde inte tänka klart och levde jag ens? Men som vanligt när Sanna och jag umgås så flippar det ut totalt efter ett par timmar, hahaha! Jävla sjuka kommentarer och diskussioner, och väldigt ofta bara pantade meningar som man slänger ur sig utan att kanske direkt tänka sig för. Vilket resulterar i att man till slut gråter av skratt. Haha, vi har fan aldrig tråkigt ;)

N
u står våran ena katt Balder i min säng och skriker på mig för han vill bli klappad. Störda katt, så får väl ta och klappa han lite då.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahahaha! Nej, vi har verkligen aldrig tråkigt xD längtar tills mitt på dan när ni kommer hit å leker med mig igen :D hahaha "störda katt" xD

2011-01-04 @ 07:53:17
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0