Shopping i stan

Idag åkte jag in med syrran och Sanna till stan för att gå omkring och kolla om man kunde hitta något på mellandagsrean. Jag handlade ingenting på rean, men två inköp blev det ändå. Fick i julklapp ett presentkort på Make-up Store så handlade en eye primer där. Och av min fina, underbaraste pojkvän fick jag pengar till att köpa en ny jacka så jag slipper frysa så blev en riktigt skön jacka från Stadium som jag annars bara hade kunnat drömma om att få äga. Tack älskling <3 Bara 9 veckor kvar! Längtar som tusan så det värker!

När jag kom hem igen så kollade jag på The Duchess som jag fick i julklapp och snyftade till. Kollade på den i våras också med pojkvännen men nu bölade jag loss, haha! Älskar såna filmer så ska ta och kolla efter fler.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag drömmer också om din jacka (A) för den va sjukt snygg! :O hahaha, ja älskar såna där snyft-filmer :') såå underbara :D

2011-01-04 @ 07:55:59
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0