Börja om på nytt

Jag har på sista tiden inte känt för att blogga alls överhuvudtaget, inte haft någon inspiration till att skriva, inte vetat vad jag ska skriva om. Jag skäms att skriva och blir generad över att andra sitter och läser det jag skriver. En osäkerhet hos mig själv som jag är medveten om och som förekommer i massa olika personliga och sociala sammanhang.

Fick efter att ha pratat med Sanna tidigare i dag ett litet sug efter att börja blogga igen, bara för min egen skull, skriva av sig ibland när jag känner för det helt enkelt. Hon kände att hon inte hängde ihop riktigt med sin tidigare blogg och gjorde därför en ny och jag har väl känt lite av detsamma med min blogg och det är en av anledningarna till att jag inte riktigt har velat blogga heller. Så funderade på om jag skulle starta en helt ny men jag gillar den här och jag hade ingen som helst aning om hur jag ville att en ny skulle vara så därför raderade jag alla inlägg här och starta om.

Om helt från början. Nu känns det bra.


Kommentarer
Postat av: Trees

Den där osäkerheten känner jag igen. Ibland kan jag inte med att skriva någonting bara för jag vet att folk sitter o läser, men det går över när man tänker på att ingen bryr sig ändå! Och ingen vet vem jag är.. förutom dem som vet det då^^ Håller du inte med?

2010-02-13 @ 13:12:51
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Sanna

Oj, häftigt att radera alla gamla inlägg! :O Smart gjort. Kraam på dig, saknar dig! <3

2010-02-13 @ 19:17:16
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/
Postat av: simone

Skönt med blogging för sig själv, som terapi!

2010-03-11 @ 17:55:06
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0