Ett nytt steg

Håller på och söker en massa sommarjobb. Än så länge har jag bara sökt två ynka jobb. Fick svar på det ena om en speed-intervju och det gör mig väldigt nervös! Aldrig har jag ens jobbat. Haft praktikplatser men aldrig något sommarjobb. Känner mig obekväm, man måste ju se hyffsad ut och vad ska jag säga? Jag är oerhört stressad just nu över det här med jobb. Känner mig så himla sent ute också. Tiden går så himla fort! Var ju januari nyss då jag tänkte att det var så lugnt och att jag skulle börja i tid. Men plugget har ju tagit sin lilla tid det också. Måste göras det också. Ska slänga ihop några intresseanmälor ikväll och skicka in över internet på de ställen som går och sedan gå runt och lämna in i pappersform nu i veckan.

Har ni några tips på hur jag ska förbereda mig inför speed-intervjun?

Gosh. Måste ha brunt hår så man ser vettig ut och inte svart och röd utväxt. Kan ge ett litet dåligare intryck. Faktiskt.

Help..

Kommentarer
Postat av: anapanda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg som håller på tills på onsdag och jag har just bestämt att om jag klår gårdagens besökar-antal så kommer jag inte bara utse EN vinnare, utan TVÅ! Klicka dig in på bloggen för mer information och för att delta i tävlingen :)

Ha en bra dag! ♥

2010-02-23 @ 16:25:35
URL: http://anapanda.webblogg.se/
Postat av: Sara

Jag såg att du skrivit på blogghjalp.se att du hade problem gällande att det inte gick att kommentera dina inlägg.. jag har precis samma problem!!! Haha, ;( hur löste du problemet? grymt tacksam för svar

2010-02-24 @ 00:29:24
URL: http://saratails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0