1 Juli

Dagen började väl okej, men sen lackade jag ut totalt på mig själv. Måste försöka att sluta klanka ner på mig själv emellan åt. Vissa dagar kan jag verkligen inte se något positivt med mig själv alls för fem öre, påpekar endast alla mina "brister" och så vidare. Blir så jädrans sur på mig själv och det går visst ut över andra (förlåt). Men sen är det bra igen. Nej blä! Sluta för i helvete att klanka ner på dig själv! Inte värt det, inte alls. Vill man ha en förändring så måste man tänka positivt.

Men annars så har jag ägnat mig åt att träffa Sanna mitt på dagen, jätte härligt att få träffa den underbara filuren. Gick runt på stan och kikade i en massa butiker. Blev en ny bikini för min del bara, men det är ju i alla fall någonting. Shopping lycka! Man blir fan gladare att få trösta sig med att köpa något. Dock fattar jag inte att jag gick ut sådär. Jag som alltid vill vara sminkad och välklädd, men idag orkade jag inte så bara slängde på mig något och gick ut osminkad bland folk. Det gör ju inte i och för sig ingenting egentligen, men grejen är den att jag vill känna mig bekväm och säker på mig själv, inte skämmas för hur jag ser ut för då blir jag ännu mer obekvämare bland folk.

Snällis Sanna bjöd mig på sallad på Cupido, väldigt längesedan vi käkade där nu, men det var riktigt gott. Tack :)

Sen for jag och tränade på tjejpasset. Svettigt värre! Kände hur fysiskt jädrans trött jag var i kroppen efter crossfit träningen som var igår så körde inte passet efter som jag hade tänkt. Lyssna på kroppen, kom ihåg det! :)
Men shit, vad kul det är ändå!

Skulle behöva nya thai shorts också. Dessa var riktigt snygga!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är superfin precis som du är. Älskar dig vännen och är så glad över att få ha dig som vän. Du är verkligen underbar! Och varsågod så här i efterskott för salladen, jag har inte alls varit aktiv på bloggfronten under sommaren.. :P Kraaaaaaam!

2010-08-03 @ 19:48:55
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/
Postat av: caro - passion for passion

åh vilka läckra!

2010-08-26 @ 22:40:25
URL: http://car0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0