4 Juli

Fan vilken dödardag! Så jäklans varm och inget vatten har man i närheten som man kan svalka sig i. Igår övervann jag min rädsla, det vill säga att bada i bikini bland folk. Jag har inte badat i någon sjö på flera år vad jag kan minnas och då har jag gömt mig i t-shirts. Det var jobbigt i början att klä av sig och visa sig men det kändes bättre senare och blev väldigt sugen på att bada igen. Det spelar ju egentligen ingen roll hur man ser ut, ingen ser typ perfekt ut på badstranden och jag har väl egentligen ingenting att skämmas för så direkt. Men det känns i alla fall skönt nu, att kunna få leva och kunna bada precis som alla andra då det är så jädrans varmt ute så man håller på och avlider nästan. Livet är för kort för att man ska gå omkring och vara ängslig över små saker egentligen, man ska leva livet! Då blir allt så mycket lättare. Lättare sagt än gjort, men man får försöka.

Känner för att göra något kreativt men jag vet inte riktigt vad. Aja..


Kommentarer
Postat av: Angelica

Oh fan va bra du är !! :) Nu måste du vara stolt över dig själv, att du fixade det!!



Hoppas allt e bra med dig och att vi hörs snart! Kram!

2010-07-04 @ 22:49:31
URL: http://icaibloggen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Härligt! :D Way to go!!! Du är bäst <3

2010-08-03 @ 19:44:53
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0