5 Juli

Kommer fan aldrig på några lämpliga rubriker nu för tiden och alla andra rubriker jag lyckats bajsa ur mig har jag ångrat att jag ens formulerade till. Ja, så kan det va!

Sitter och lyssnar igenom lite musik man lyssnade på för några år sedan då man var deppig och ville klä sig svart. Men det är nostalgi! Och fick en liten impuls här på kvällskvisten att lägga in den på datorn från CD:skiva för jag tänkte lägga in musik på telefonen. Men såg nu i min musik mapp att fan vad lite musik jag har! Och jag lyssnar aldrig ens på de. Och varför inte? Jo, för att nu för tiden existerar ju Spotify! Ohooj, ja så kan det vara. Dock en nackdel - kan inte ladda ner därifrån till mobilen och jag tänker inte svart ladda ner nej. Så man kanske skulle ta sig och vara lite gammal modig och köpa mig några skivor kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0