En enorm saknad

Har en sådan stor längtar efter att ännu en gång få äga en tamråtta. Är näst intill desperat! Satt och kollade på Youtube igår och gud vad jag saknar min första råtta Tula och hennes tre små flickor Dita, Zindra och Efrana. Och även de senare som jag fick, två svarta underbara honor Pixie och Liona.

Men så är det största problemet att jag inte har tid för de. Får skaffa sen när jag har tid, då måste jag ha! Lite sugen på dumboörade, skit söta! Kanske vita/créme beige färgade, de ser jätte fina ut. Är även lite sugen på att ha albino, men många tycker de är fula. Förstår inte varför, de är ju vackra!

Måste slänga upp denna videon också. Ser så underbart ut med en katt och en råtta som är sams, där katten ser råttan som sin familjemedlem :)


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack så mycket gumman :D Hoppas du har en mysig och solig lördag :)

2010-03-06 @ 11:22:56
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

haha denna videon alltså, heeelt underbar:D

2010-04-15 @ 14:25:46
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0