Fredag och solsken

Vilken jävla härlig dag! Solen skiner och det smälter ute, nu är det fan vår på väg! Och nästa vecka ser det ut att hålla sig till plusgrader, så skönt! Men själv så sitter man inne och glor. Nej, men har hållt på att fixa lite med saker och sådär så att ha vistas ute har det inte blivit något av. Men det kommer allt fler soliga dagar nu.

Jag saknar min pojkvän så jävla mycket så det gör ont! Men imorgon så träffas vi igen <3
Och jag känner mig så himla passiv så det är äckligt! Vill träna, men det får vänta. På söndag ska jag och älskling på Thaiboxnings SM, ska bli skit skoj! Åh, vad jag vill köra klubbmatch snart! Hoppas det kommer något nu efter SM.

Känner att jag vill göra något kreativt, men vad? Har inget material och inget som direkt behöver fixas. Kanske man skulle ta och rensa något någonstans? I klädgarderoben eller i min förvaringsgarderob. Egenligen skulle jag behöva plugga. Skriva en redogörelse mellan Freud och Jung. Men tar det sen.

Nej, nu ska jag ta och se om det finns något att göra.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter som en riktigt bra dag för dig! :) hihi Alltså, har du designat din blogg själv?

2010-03-07 @ 20:21:53
URL: http://icaibloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0