En inte så fullt ut bra dag

Trots att jag vaknade upp och var på ett strålande humör, och trots att solen skiner och det är härligt väder idag så urartade sig min dag till det motsatta efter några timmar.

För det första. Satte på mig ett par jeans som jag sedan efter drygt efter 10 minuter ångrade att jag ens satte på mig. Jag tänker aldrig mer använda de jeansen igen, I tell ya! Satte mig på tåget och åkte till Tierp, hatar verkligen den byhålan och traskade till tandläkaren. Blev redan där på dåligt humör för atmosfären är så jädrans nedsmutsad! Kände mig så jävla obekväm i kläderna men kunde ju inte byta direkt. Sen när man var tillbaka så tro fan inte på att jag typ håller på och ramlar när jag ska gå upp på trottoaren på stationen. Så jävla pinsamt! Jävla solglasögon! Man ser fan knappt något ändå. Kände mig ännu mer obekväm och riktigt löjlig så där sjönk självförtroende mätaren rejält och inte nog med det så utbrister jag ett jävligt löjligt "ooojsan". Hoppas ingen hörde, var ju folk precis överallt.

Gick heeela vägen till affären långsamt och försökte ha koll på var jag satte fötterna. Allt gick bra på väg till cykeln, men när jag kommer till en trottoar så spricker påsjäveln i kuppet och den turkisk yoghurten jag köpte ramlade ut och nästa for ut på vägen så fick ha bara den hängandes på styret. Och som grädden på moset så såklart lyckas jag med samma sak men på en större väg. Skulle cykla nerför trottoaren och då lossnar själva handtaget på burken så den smäller i backen och rullar ut på vägen där det kommer en bil. Fick kasta cykeln åt sidan och bara kände vreden och frustrationen välla upp i mig.

Jävla skit dag säger jag bara! Det är just sådana här dagar som man bara vill släcka allt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ussch vilken otur!! :( Hoppas det blir bättre imorgon!



Blev inte att klippa gräset, var första gången för mig så jag fick inte igång den och sen hade jag tryck för mycket på knappen, får bli imorgon :) Kram!

2010-05-11 @ 20:50:56
URL: http://icaibloggen.blogg.se/
Postat av: Danni

äh, det är väl små saker att bli arg över. jag tycker det låter som ganska småroliga händelser man kan skratta åt senare =D

2010-05-12 @ 10:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0