10 November

Har haft pms hela dagen och ingenting var eller kändes bra. Man blir ju lite överdrivet känslig för allting och gråten satt i halsen. Var så himla se och det kändes tjock i ögonen så fattade knappt vad jag gjorde. Men bestämde mig ändå för att åka iväg och träna på kvällen och även om jag ända in i sista sekunden stod mellan om jag skulle åka eller skita i det. Jag har en sådan enorm beslutsångest och när det står mellan två saker så är det ibland extremt. Skit jobbigt och jag vet att jag måste lära mig att försöka att inte tänka så mycket, utan bara göra det som jag känner för. Men det blev att jag åkte ändå och det är jag så glad för! Varit ett toppen pass och jätte trevliga människor så jag ångrar inte att jag åkte. Däremot hade jag legat med ångest hela kvällen om jag inte hade gjort det. Jag bara är sån - att när jag väl planerat in någonting så vill jag fan genomföra det också. Annars mår jag dåligt.

Längtar förfärligt mycket till helgen! Då blir det både det ena roliga och den andra riktigt mysiga :D


Jag är tydligen riktigt läbbig genom fönsterrutan.

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Söt katt! :)

2010-11-20 @ 13:13:34
URL: http://frida.blogg.se/
Postat av: simone

vilken sötnos :D

2010-12-03 @ 16:27:45
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0