26 November - en fredags kväll

Ska gå och lägga mig om en liten stund tänkte jag. Blev ju såklart sjuk i förrgår som jag kände på mig, men idag så har jag känt mig frisk så jag hade planerat att åka in och träna men det blev det inget av. Får såklart en timme innan jag ska åka ont igen i solar plexus så det var bara att stanna hemma ytterligare en dag och vila igen. Tur att jag ändå inte åkte för jag och familjen åkte och käkade och bara den lilla svängen ut gjorde att jag nu på kvällen känner av feber frossa i kroppen igen. Otroligt roligt.

Men ska i alla fall åka in till stan imorgon och julhandla lite och till mig själv samt gå och kolla på thaiboxningsmatcher :) Kul att syrran följer med mig över dagen så det kanske blir sushi också.

När jag igår satte upp adventsgardinerna och hängde upp min ljusslinga över för att få det lite sådär adventsmysigt var jag till en början ganska nöjd, men jag hinner bara duscha och komma tillbaka och se att katterna varit på den medans jag varit borta och bitit av sladden (!) så några lampor lyser inte. Hur fanken alltså? Där sprack det mysiga då.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Shit alltså, att dom lyckas :S



Sv: Haha ja jag vet xD jag måste se till att hålla det med, lalalaaaa (A)

2010-11-30 @ 19:53:04
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0