3 November

Sanna ville att jag skulle börja uppdatera här igen, så får väl ta och göra det då ;) Det går verkligen i perioder då jag skriver något här och anledningen är att jag aldrig knappt har något att skriva om. Jag kan börja med att skriva en massa rader om något, men sen då jag ska publicera så kommer jag inte längre. Känner att jag inte riktigt vill att andra ska läsa vad jag gör i mitt liv, eller också om djupare tankar som jag har. Jag vet ju inte ens vilka som läser heller. Men känner jag för att skriva ett djupare inlägg som även jag känner att andra kan få ta del av så gör jag ett, men oftast så är jag illa till mods och skriver helst om lite "ytligare" saker som vad man har handlat och bla bla bla.

Men man kanske ska berätta om sin dag då. Sketen dag kan man lugnt säga. Varit så himla seg idag och det är väl tack vare det här vädret! Piskande regn! Verkligen jätte skönt. Och sedan detta mörker! Hade beslutsångest om jag skulle åka och träna eller inte i sista sekunden, och när jag blir sådär så ska jag analysera allt på djupet så jag verkligen aldrig kan bestämma mig. Kände mig trött så ville också krypa ner under täcket och sova men samtidigt visste jag att det inte är någon lösning för att bli piggare och gladare så jag tog mig i kragen och drog iväg istället. Och väldigt glad är jag över det beslutet och att min lata sida inte tog över.

Nu känner jag mig sådär skönt trött när man gjort slut på sig rent fysiskt så det ska bli gott att sova sedan. Imorgon får man se om man tar en vilodag eller inte. Men på fredag ska jag träna igen! Wiho! LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Wheeej, uppdate! :D najs med träning, jag vill verkligen se till att fixa tid så jag kan komma igång att träna nåt också. Har ju blivit helt förslöad! :S



Sv: Hahaha, ja dumma lärare xP åh ja, ska bli så spännande ;D

2010-11-04 @ 17:12:09
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0