9 November - lugnet före stormen

Tydligen ska det bli snö storm idag. Men ingen snö har kommit - än. Men det blåser ute till och från. Håller mig nog hemma idag och åker inte för att träna med tanke på att jag inte vill stå i en och en halvtimme och vänta på tåget efter. Som igår. Då jag slutar halv och tåget inte går förrän 19 över tycker jag det är lång väntan, men igår så var det först försenat med 5 minuter, okej, men sedan bara sköt de på det med 5-10 minuter hela tiden tills tio i och då sa de att tåget var inställt. Man blir sååå glad. Alltid lika kul att vänta och vänta och dessutom så är det ju varmt ute också :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahaha, hör din ironi xD underbaaaara tåg :P

2010-11-13 @ 10:36:42
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0