9 September

Varför händer ens detta? Blir så jävla less. Hoppas jag blir frisk till på lördag så att man kan vara med på kulturnatten, har sett fram mot det så det skulle bara fattas det om det här inte går över. Men ska verkligen se till att ta det lugnt även om det är det tråkigaste som finns och jag blir galen! Och dricka massa nyttiga saker så att man får ut skiten någongång.

Vill få pengar också så att man kan få unna sig saker. Vill jobba, men det är svårt att få något men samtidigt borde jag bli klar egentligen. Kommer ångra det senare skulle jag tro. Jaja, ta dagen som den kommer, följa flödet och se till att sysselsätta sig med saker så ofta som möjligt så att tiden flyter iväg. Nu vill jag fan att den gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0