9/9

Idag åkte jag hem till Sanna och hälsade på. Det var något jag verkligen behöver, vi har alltid så kul ihop och hon fick mig på ett bättre humör igen. Hon är verkligen någon som står mig väldigt nära och vi har hållt ihop sen tredje klass och oavsett vad som händer så hänger vi ihop. That's real friendship <3. Vi har massa mysiga planer inför hösten som jag ser fram emot. Ska blir ur kul!

Sen vill jag verkligen inte känna mig begränsad, nu när jag behöver kunna göra roliga saker så ofta som möjligt och inte känna mig isolerad och instängd som gör mig tokgalen! Det orkar jag inte.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Real friendship, for life! <3

2010-09-24 @ 11:49:34
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0