Nytt år och 22 år

Så är man 22 år. Fyllde igår och det firades väldigt lugnt. Bjöd över familjen hem och fikade och fick mycket fina presenter både av dem och av pojkvännen. Men någon saknades där <3 Inte så långt kvar nu och jag längtar som en tok.

Fan vad skönt att ha tagit ner allt julpynt. Det är över och det finns ingen anledning att det ska vara uppe och skräpa, hehe. Nytt år så en uppfräschning ska det va. Funderar även på att åka iväg och träna ikväll för de startar igång igen idag. Lika bra, har inte tränat på två veckor och innan det har det varit ungefär 1-2 ggr i veckan. Så nu är det är det egentligen vettigast att ta tag i det, hur jävla hårt det kommer än kommer att kännas i kroppen. Kör igång med crossfit idag! Motivation, nu jävlar! Jag ska INTE göra om det dumma som jag gjorde i höstas som fick mig må så jävla dåligt men som blev en ond cirkel som jag var mycket medveten om men som min dumma hjärna ändå inte ville erkänna. Fuck. Nej, nu fan jävlar tänker jag inte må dåligt och göra om samma misstag om och om igen. Nya tag!

Men för att återgå till min 22-årsdag. Fick pengar och pengar att gå på bio av pojkvännen <3 Sen även detta:



Produkter från The Body Shop av farsan.


En make-up kräm från Rosenserien och en doftoljehållare av morsan.

Rökelser från syrran


Sen har vi ju en katt som älskar kartonger. Både att pressa sig i och att spinta sönder totalt. Och att åka. Han älskar verkligen sånt där - gunga, åka kartong. Haha!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahaha, vilken himla avslutning! x'D men najsiga presenter du fick ;)

2011-01-04 @ 07:58:46
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

sjukt söt katt :)

2011-01-18 @ 17:16:50
URL: http://linn-lay.se
Postat av: Wysteriia

Grattis i efterskott :) Och det där är sååååå typiskt katter!! ;D

2011-01-22 @ 16:56:16
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0