Lite från Yves Rocher

Gjorde en beställning från Yves Rocher här nyligen och blev både nöjd och mindre nöjd med produkterna.


Älskar denna ögon make-up borttagningsmedlet. Håller länge och är skonsam mot ögonen.

3-i-1 Efter sol. Har inte hunnit testa den än, solen försvann ju bara sådär helt plötsligt.. Men den luktar väldigt gott.

Rengöringsgelé med kamomill. Underbar att använda och man känner sig fräsch efter.

Har aldrig använt mineral foundatiin förut så testade att köpa från Yves Rocher, vilket var en liten besvikelse. Funkar bättre på de med fetare hud, men på mig med torr hy så täckte den inte bra, lite svårt att applicera, ser lite smått ojämnt ut och ser torrt ut. Dessutom stramade mitt ansikte av det för att det blev för torrt. Inget fel på själv produkten alls, vet en som den satt jättefint på, det är min hud som är dålig.

Valde denna premien, sololja. Luktar riktigt gott så nu väntar jag bara på att solen ska komma tillbaka så att man kan få användning för den.

Man fick med gratis solbrillor som var riktigt plastiga, vilket kanske syns.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag gillar också det där sminkborttagningsmedlet! Har kört den i flera år nu å tänker inte byta i första taget :P synd att det inte funkade med pudret.. Har du testat ha på den direkt efter att du smörjt in ansiktet med nån ansiktskräm? Tänkte att det kan fästa bättre då kanske.. Jag gjorde så när jag hade den :) HALLÅ!! Blev värsta sugen på den där sololjan! Den såg sjukt najs ut *Dreggel*

2011-06-20 @ 15:05:32
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0