Studier

God morgon på er där ute!
Har fått lite uppmuntran till att blogga igen och har även funderat på det också. Men när jag väl loggar in och ska börja skriva något så lägger jag ner det direkt. Orkar bara inte ibland och vet inte vad jag vill skriva om egentligen. Det händer en massa förändringar i livet just nu och min hjärna går på högvarv angående en kurs jag just nu blivit antagen till - Kostvetenskap A på Uppsalas Universitet. Jag vet dock inte om det är värt att gå den för tillfället under vårterminen, på grund av mycket andra saker som händer just nu. Jag vet inte om jag vill lägga ner energi och tid samt pengar på att studera en kurs bara. Jag är rädd för att jag brakar samman och inte klarar kursen på grund av brist på energi. Eller ska man bara strunta i sig själv och bara köra all in och riskera att gå in i väggen?
Vad är mest värt? Hjälp..

Kommentarer
Postat av: Danni

varför skulle en kurs göra så att man går in i väggen? eller vad är det mer du har för dig vid sidan av? =)

2012-01-20 @ 00:08:22
URL: http://dannilicious.blogg.se/
Postat av: Sanna

Wiihoo, ett inlägg! :D Det är inte bra att riskera att gå in väggen! Tro mig, det är verkligen inte värt det. Att gå in i väggen är typ topp tio över saker som man inte ens önskar sin fiende.. Så känns det som att kursen kanske tar knäcken på dig - låt bli! Och gå den vid ett senare tillfälle när du känner att du vill och orkar det :) kursen kommer ju med all säkerhet att finnas kvar när det har börjat ordna upp sig med allt annat, du kan ju gå den då om du känner att det fortfarande är det rätta för dig :) Hör av dig om du behöver snacka av dig! Kraaaam, love you <3

2012-01-20 @ 09:59:02
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/
Postat av: Danni

SV: ah, vad jobbar du med, är det heltid? och vart ska du flytta? ensam? =)

2012-01-20 @ 15:20:44
URL: http://dannilicious.blogg.se/
Postat av: Danni

SV: aha, ska du träna och plugga i uppsala men bo i sthlm? ååh...glad jag blev när du skrev så, då kan vi ju till och med ses, mycket lättare med mindre avstånd! jag var dock i uppsala i helgen och festade...

hur fick din pojkvän bostad här? ganska svårt..letar själv efter lgh =)

2012-01-22 @ 17:39:18
URL: http://dannilicious.blogg.se/
Postat av: Danni

ah, okej...vi letar också, men det är jättesvårt att hitta något...det som ger mest hopp e att jag stått i bostadskö i 4 år..vet inte hur man skulle få nått på annat vis, om man inte köper en lgh.

Hur kommer det sig att ni vill bo i sthlm istället? =)

2012-01-24 @ 01:23:11
URL: http://dannilicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! jag har en tävling i bloggen där man kan vinna ett presenkod värde 400 kr där man kan köpa allt från fina överkast , praktisk sängkappa att dölja allt under sängen med, sköna påslakan,kvalsterskydd, coola hissgardiner till vackra gardiner online :) Du hittar tävligen på http://lifeofmarcusw.myshowroom.se/tavling-vinn-present-kod-pa-400-kr/#comment



Skulle vara kul om du ville delta! :) Kram!

2012-02-08 @ 14:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0