22 Juni

Fan vilken seg dag! Jag vill bara att timmarna ska gå så att dagen är över någon gång. Vill ner och träna slut på mig! Måste få tillbaka min motivation och envishet när det gäller träningen. Den senaste månaden har inte varit bra, tränat 1-2 gånger i veckan och det har varit på grund av en massa olika anledningar, så jag har tappat fokus. Men igår fick jag tillbaka känslan och motivationen för hela passet gick bra och jag kände mig inte speciellt trött på ett dåligt sätt, utan på ett bra!

Måste se till att börja få ordning på mig själv igen, halkat av banan lite och jag mår verkligen skit dåligt av det! Hatar att äta dålig mat och inte röra på mig, blir så jädrans rastlös så det finns inte. Träningen gör att jag håller mig själv i schack. Nä, nu ska jag träna hårt igen! Kör igång med 3 pass denna veckan och ökar nästa! Eller jag ska försöka iaf :)


Hahaha! Måste bara visa denna. Såhär galet glad blev min katt när jag sist kom hem och hälsade på! Han blir alldeles till sig och biter i fotöljen. Haha, älskar missen <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Träna inte ihjäl dig bara ;) Hahaha, så himla söt katt! :') Dom har man mycket glädje av!



Sv: Nää, fattar verkligen inte hur allt kunde få plats! Eller hur jag lyckades få in allt så att det ändå ser bra ut xD haha, mycket grejer va det :P

2011-06-22 @ 11:51:33
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Tack! Tur att vi la ner så mycket tid på att planera hur vi ville ha det xD

2011-06-23 @ 07:44:18
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0