Tränat

Puha! Tränat thaiboxning idag och fan vad skönt det var efter att ha haft en slö månad på träningsfronten. Snart är det ju sommar och allt så vill komma i form tills dess. Vill ha min "gamla" kropp tillbaka och bli en träningsnarkoman. Inte bra med sambofällan. Nästa vecka blir det gymkort också så ska fanimej träna 5-6 ggr i veckan nu och äta hälsosamt. Men har inte riktigt bestämt vilken kost jag ska under våren. Är sugen på att testa LCHF faktiskt, men eftersom att jag inte äter kött så blir det lite svårt. Eller äta som jag gjort tidigare, lite mer åt GI hållet, då får jag i mig mer av det jag behöver också.
Nä nu lite protein i magen!

Kommentarer
Postat av: Danni

träningsnarkoman låter inge bra, för stor dos av något är alltid illa =)

2012-02-22 @ 13:11:47
URL: http://dannilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0